Echipele RAJA sunt pregătite să intervină și în perioada sărbătorilor de Paște

Sediul RAJA Constanța. FOTO RAJA

În perioada sărbătorilor de Paște, activitatea structurilor RAJA SA care asigură continuitatea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare se desfășoară fără întrerupere.

RAJA a anunțat că pentru a semnala eventuale disfuncționalități, clienții societății pot  apela numărul de telefon al Dispeceratului – 0241/924, accesibil 24 de ore din 24.

“Echipele de intervenție sunt pregătite să acţioneze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistemul de alimentare cu apă și de canalizare, astfel încât utilizatorii să poată beneficia de serviciile noastre la parametri optimi. Abonaţilor interesaţi să îşi achite facturile, le aducem la cunoștință că, în intervalul 30 aprilie – 03 mai 2021, casieriile RAJA vor fi închise”, a transmis RAJA.

În această perioadă, clienții pot folosi serviciile online pentru efectuarea plăților, prin intermediul contului de client RAJA – https://contulmeu.rajac.ro/, prin transfer bancar sau direct debit. Abonații care nu au acces la soluțiile de plată la distanță pot achita facturile la punctele de plată Pay Point/Payzone, Westaco și în incinta magazinelor „La doi Pași”.

Începând de marți – 04 mai 2021, casieriile își vor relua programul normal de lucru.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația Vălureni.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*